Razpis 33. spominskega pohoda združenja borcev za vrednote NOB, veteranov vojne za Slovenijo (ZVVS in SEVER) in Slovenskih častnikov na Triglav
Spominski pohod posvečamo Triglavu - simbolu slovenstva in partizanskim patruljam, ki so se v boju za svobodo povzpele na vrh v letu 1944 in v letu 1991, 240 letnici prvega vzpona na Triglav, 50 letnici ustanovitve Teritirialna obrambe in 25 letnici Zveze slovenskih častnikov.
Pohod in zaključna prireditev predstavljata eno od osrednjih vsakoletnih domovinskih prireditev v Sloveniji.
1. PROGRAM POHODA
33. spominski pohod bo v petek, 13 in soboto, 14. julija 2018. Na pot bomo krenili v petek, 13. julija ob 6-ti uri z Rudnega polja. Organizirani pohodniki iz posameznih tradicionalnih smeri na pot krenejo po svojih programih in s svojim varovanjem.
Iz Rudnega polja nas bo pot vodila nad Velim poljem, mimo Vodnikovega doma preko Planike na vrh Triglava, kjer bo ob 13:00 uri krajša kulturna slovesnost. V slučaju slabega vremena se start pohoda prestavlja za eno uro do 11-h, ko bo sprejeta končna odločitev – pohod DA ali pohod ODPOVEDAN!!
Vzpon na vrh od doma Planika in Triglavskega doma bo organiziran samo v zanesljivem vremenu.
Sestopili bomo k Triglavskemu domu na Kredarici. Vsem združenjem priporočamo, da pohodnike opremijo s svojim praporom, ki ga bodo ponesli na vrh Triglava oziroma na Kredarico. Posamezna združenja naj organizatorju sporočijo udeležbo na gori s praporom. Prevoz praporov s helikopterjem na relaciji Rudno polje – Kredarica in nazaj bo možen, če bo vreme dopuščalo let helikopterja.
Ob 16:00 uri bomo pred Triglavskim domom na Kredarici obeležili naš pohod in njegovo zgodovinsko izročilo na proslavi s pozdravnim nagovorom in kulturnim programom. Program bomo pričeli z mimohodom praporov vseh združenj po protokolu, ki ga določi praporščak ZVVS. Če pohod na vrh ne bo mogoč, bo proslava na Kredarici predvidoma ob 15:00 uri – odvisno od vremena. Po tej slovesnosti bomo druženje nadaljevali do približno 22. ure.
Želja je, da bi kulturni program na Kredarici izvajali kulturniki iz vrst pohodnikov. Vabimo pevce, recitatorje in druge, da pripravljenost za nastop javijo organizatorju, ki bo pripravil vse potrebno za usklajeno nastopanje.
Odhod s Kredarice nazaj na Rudno polje bo v soboto, 14. julija, ob 7. uri.
Od 10:00 do 12:30 ure bo za vse udeležence pohoda na Rudnem polju organizirana prehrana, enolončnica - kosilo. Po tej uri prehrane NE BO več mogoče dobiti!
Ob 13:00 uri bo na biatlonskem stadionu na Rudnem polju zaključna javna prireditev, ki se jo bomo pohodniki udeležili s postrojem, prapori s pohoda in svečanim prihodom pohodnikov na prireditveni prostor.
2. ZBIRANJE PRIJAV
Število prijav pohodnikov je neomejeno. Omejeno pa je število prenočišč v Triglavskem domu na Kredarici. Združenja sama po svojih kriterijih določijo pohodnike, ki bodo nočili na Kredarici. Posamezna združenja imajo na razpolago naslednje število nočitev na Kredarici :
ZVVS 151 ZZB NOB 52 SEVER 42 ZSČ 35
Organizator je rezerviral 110 prenočišč v Domu Planika in 60 v Staničevi koči.
Prijave poslati na predpisanih obrazcih do vključno četrtka, 21 junija 2018 na: Območno združenje VVS Zgornja Gorenjska, Ljubljanska ceta 6, 4240 Radovljica ali info@ radovljica-jesenice.zvvs.si
Prevzem majic, kap, značk in bonov za posamezne skupine mora biti organizirano tako, da ena oseba prevzame ves materijal za vse člane skupine. Po dogovoru bo prevzem možen že v sredo, 11. 07. od 11-ure dalje v hotelu Center na Pokljuki, sicer pa v četrtek, 12.07. od 10-ure dalje v sprejemni pisarni pohoda na Rudnem polju. Vsaka skupina vnaprej določi svojega predstavnika, zadolženega za pravočasno podelitev posameznikom. Skupine, ki želijo bone za prenočišče in prehrano prevzeti na Kredarici naj to obvezno navedejo v prijavi, preostanek artiklov v vrečki pa prejmejo v soboto na Pokljuki.
3. ORGANIZACIJA NOČITEV
Organizator bo v hotelu CENTER na Rudnem polju in Vadbenem centru SV na Pokljuki ter vojašnici v Bohinjski Beli rezerviral razpoložljiva prenočišča za pohodnike iz oddaljenejših krajev, ki bi želeli dan pred pohodom s četrtka na petek prespati na Pokljuki ali Bohinjski Beli ter s petka na soboto na Pokljuki. Rezervacijo prenočišča v hotelu CENTER si pohodniki zagotovijo sami po telefonu številka 04 532 00 00 ali na E- naslov info@center-pokljuka.si v času do ponedeljka, 09. julija 2018.
VSE OSTALE REZERVACIJE POTEKAJO IZKLJUČNO PREKO OBMOČNEGA ZDRUŽANJA VVS ZGORNJA GORENJSKA!
Rezervacije bodo izvršene po vaših željah. Velja načelo, kdor se prej prijavi - prej dobi prostor. Blok za prenočitev v posamezni koči ostane pri gostu in služi kot dokazilo rezervacije prenočišča.
Pohodniki željo za prenočišče v vojašnici na Pokljuki ,vojašnici Bohinjska Bela, na Kredarici, v domu Planika ali Staničenem domu navedejo v prijavnici, Območna združenja po pošljejo skupno prijavnico za svoje člane na Območno združenje VVS Zgornja Gorenjska.
Organizator bo vsakemu združenju izdal ustrezno število rezervacijskih kuponov pred pohodom v prijavni pisarni na Rudnem polju. Brez predložitve tega kupona na recepciji planinske koče, nočitev v teh objektih ne bo možna.
Vplačila:
- Nočitev v vadbenem centru Pokljuka ali v vojašnici na Bohinjska Beli 6 €
- Nočitev z enolončnico in čajem na Kredarici, ali v Planiki in Staničevem domu 20 €
- Kritje stoškov(zaključna prireditev, malica, kapa, majica, značka) 17 €
-
Za člane Območnih združenj, ZVVS sofinancira 9 €, tako da član oziroma članica ZVVS namesto 17 € plača 8 €.
Na osnovi prijave, ki ga pošlje Območno združenje VVS na naše Združenje (OZ VVS Zgornja Gorenjska) vam bomo poslali račun. Ko bo ta poravnam je potrjena rezervacija pohodnikov.
4. POGOJI ZA UDELEŽBO IN NAVODILA ZA POHOD
Pohoda se lahko udeležijo člani ZVVS, PVD SEVER, ZSČ, ZB za vrednote NOB, ki so zdravstveno in kondicijsko sposobni premagati to obremenitev. Pred prijavo ocenite svoje zdravstveno stanje in kondicijsko usposobljenost.
Pohoda se udeleži vsak na lastno odgovornost!
Za kritje organizacijskih stroškov je prispevek v višini 17 € po udeležencu.
Organizator vsem udeležencem zagotavlja spominsko majico, kapo, značko in topli obrok ob povratku na Rudnem polju. Topli obrok se bo delil med 10 – 12,30 v prostorih hotela CENTER.
Organizator bo poskrbel za varnostno službo (ekipa gorskih reševalcev in zdravnik), ki bo delovala v organizirani koloni Rudno polje - Vodnikov dom - Planika – Triglav – Kredarica – Planika ali Staničeva koča v petek od 06:00 do 16:00 ure in v soboto od 07:00 do13:00 ure na relaciji od prenočišč do Rudnega polja. Pohod bo organizator prilagajal trenutnim vremenskim razmeram. Če vreme ne bo dopuščalo varnega vzpona, vzpon na vrh ne bo dovoljen, pohod pa bo preusmerjen samo do Triglavskega doma na Kredarici.
Z izpolnjeno in podpisano prijavnico se vsak udeleženec zavezuje, da se pohoda udeležuje na lastno odgovornost in da bo spoštoval navodila organizatorja pohoda in pravila obnašanja v Triglavskem narodnem parku.
Druge podrobnosti in posebnosti prijav in udeležbe določijo pasamezna Združenja sama.
POZORNO PREUČITE DODATNA POJASNILA NA PRIJAVNICI ZA POHOD!
Nasvidenje na pohodu!
PREDSEDNICA ORGANIZACIJSKEGA ODBORA
Danijela MANDELJC
DODATNA POJASNILA: (tudi: 041 486 946 Janez Koselj)
• Organizator je za nočitve na Pokljuki s četrtka, 12. na petek 13. julija rezerviral vse razpoložljive zmogljivosti v hotelu CENTER in v vojaških spalnicah VC Pokljuka in vojašnice Bohinjska Bela.
• Razervacijo nočitve v hotelu CENTER si morate urediti - rezervirati sami po telefonu 04 532 00 00 ali na E- naslov info@center-pokljuka.si do ponedeljka, 09. julija 2018.
• Usluge v hotelu bodo stale: nočitev z zajtrkom 30,40 €, polpenzion 36,00 €, večerja 8,80 €, zajtrk 5,00 €. Zajtrk 13. julija bo organiziran od 05- ure dalje.
• Organizator je tudi za nočitve s petka, 13. na soboto, 14. julija rezerviral del zmogljivosti v VC Pokljuka. Prijavili se boste v sprejemni pisarni pohoda na Rudnem polju in tudi poravnali 6,00 € za prenočišče.
• Vzpon na vrh Triglava od doma Planika in Triglavskega doma bo dovoljen samo v zanesljivem vremenu.
• Rezervacija prenočišča na gori z 13. na 14.07. je možna samo preko vašega Združenja VVS.
• Ne vplačujte prenočišča pred potrditvijo rezervacije s strani vašega Združenja ali organizatorja.
Organizacijski odbor